четвъртък, 23 юни 2011 г.

Дуалистични френолози


- Аз съм онзи който съм, дали съм в тоя сън ...не зная...
- Похлопа в моя свят, без свян. Отворих ти...с ключ ръждясал...Не се сдържах, проскърцах...и ридая...
-Отвори ти ... врата или сърце?
- Понесе ме ...на този склон...Сега седим...и мъдрим вятър
- И мъгла ...?
- Ела..почакай ме...Събличам спомени!
- И суета...!
- Намери час...да ме събудиш...
- Намерих час...да те събудя...
- Свещта догаря ...Ще е тъмно!
- Не се страхувай! Ще сме двама!
- Във мрака ще се притаим, притихнали и упоени, прегърнати ...и голи...по душа...

- В теб преливам!
- И ще се обичаме?
- Обичаме се!
- Аз ще помълча...
-Забравила съм някъде вкуса ти...
-Целувам те - припомням си дъха ти ...
Целувам те...
целувам те...
целувам те.....
докосвам те...
жадувам те...
изпивам те...
желая те...
 
;