петък, 17 юни 2011 г.

В БАРЧЕТО НА АДА


В барчето на Ада ще седна
и ще поръчам водка с утеха.
Присъда ще чакам последна -
ще съдят  душата ми клета.

С рогатия барман ще пия
по едно за добрите приятели,
докато вземат решение
къде ще векува душата ми.

Мръснишки виц скришом ще кажа
на ангела седнал до мене.
От смях ще разпери крилата си,
а и кафето си ще разлее.

И аз ще разлея от чашата
две-три капчици водка по пода
за тези, за които душата ми
на съд е отишла при Бога.

И пак ще запаля цигара,
напук на приетите нрави -
нали съм във бара на Ада,
за пушене няма забрани.

Аз моето вече го свърших,
сега ще броят резултати.
За мъничко веждите сбърчих,
но пак съм с цигара в устата.

Очаква ме страшна присъда,
нали ще съм част от безкрая -.
или тук ще си пуша на воля -
или ще изгния във Рая.
 
;