понеделник, 30 април 2012 г.

БЯСНА ЧАЛГА /Изпростях! Простете!/




Изпростях!

Простете!

Пъпли ме зараза.

Скачат бесовете

в душата ми!

Проказа!

Моля, разберете -

исках да обичам,

исках да съм влюбен.

Но уви, несретен

тъна в простотия

и в живот безвкусен.

Плод на бясна чалга,

с поглед демоничен,

гони ме весталка -

много ме обича.

Аз, като попарен,

не, като девица,

бягам олигавен

и за помощ викам!

Тъкмо се отскубвам,

но бездомна кучка

злобно ме захапва

и съм без обувка.

Как да съм духовен,

целият съм в рани,

Дяволът разгонен

с обич ме измами.

Кални са словата.

Моля ви, простете!

Плод на суетата

раждат бесовете.

И в любов се вричат,

и във вярност също,

всеки ден обричат

на бездарна същност

От портрета гледа

мутра с поглед властен:

- Прост си като мене!

Изводът е ясен.

Моля, разберете!

Пак се извинявам!

С приказки културни -

само се излагам.
 
;