неделя, 23 септември 2012 г.

Когато откраднеш време






Някога, когато откраднеш време,

усещам как ме поглеждаш скришом,

помисляш си за мен

пипешком

и колебливо посягаш да ме

погалиш.

После те връхлитат други мисли

и се отказваш...

Не го показваш,

но ти прималява...

И е хубаво...

Усещаш присъствието ми,

безмълвно, влюбено.

Възбужда те мисълта, че ме има някъде там.

Незримо усещаш, че жената в теб клокочи -

вулкан от горещи въпроси.

Желанието ти става все по-голямо

и топлина се разлива по бузите ти.

То те смущава,

и летящите пеперуди...

Плашат те...

Необяснимо е,

а всичко необяснимо те плаши.

Бързаш да го спреш,

но не искаш.

Предаваш се.

Наслаждаваш му се

и го контролираш.

Този цикъл се повтаря

отново,

и отново ...

и отново ...

Притискаш колене и нещо в теб потрепва.

Разтърсваш коса ...

И мисълта за мен се разпръсква из цялата стая.

Тишина.

Компютърът жужи, шепти сякаш, монотонно,

а мисълта ти долита при мен като птица.

Аз подавам ръка и я погалвам.

Красива е.

И страхлива.

Не се заседява.

Открадва си няколко зрънца нежност.

И отлита.

И аз политам след нея.

Жадно.
 
;