понеделник, 15 април 2013 г.

КОНТРА



Разчупваш ме през мислите си,
все по твоя начин.
Различен съм от теб, 
на смисъл неподвластен.
Кога ще се прегърби 
нащърбеното его?
Опитвай се, не спирай -
залагам срещу тебе.
?
***
?
През образи залитам,
в тебе вплитам се
и огледално си поставям 
въпроси
въпросителни!
Непонятно разменен, 
индиферентен,
напудрен, 
нагримиран,
прецедентен,
разголен се съзирам,
в твойте мисли.
Опитай пак.
Но дай начисто.
?
***
?
Накъсо свързаните жици,
с високоволтова дъга,
разтапят влюбени зеници
в електровълнова сълза.
?
***
?
Разчупваш ме през мислите си.
Стига!
Аз точно там не искам да се чупя.
Вещаят стари вещици примирие,
но аз не искам за това да слушам.
?
***
?
Печалбата по равно ще делим.
Спечелилият всичко ще загуби.
Играеш ли? Без правила, без грим?
Играй играта, даже и да губиш!
?
***
?
Все по твоя начин се прецакваш -
да казваш контра не е хитър ход.
Понякога добре е да изчакваш,
дори да не играеш бридж-белот.
 
;