петък, 18 януари 2013 г.

СЛЕД СЪН




Не бях простен след сън.

Грехът залепна на небцето.

Полетя нечута истина,

изчистена в небитието.

Лъжата, захарин в кафето,

изпита бе, преди закуска.

Чаршафи, скрили бесове,

намусени едва ме пускат.

Безименната утрин чака

на спирката, с една цигара.

Замислен ватман се прозява.

и сънено врати отваря.
Ненастанените въпроси,

в навалицата се провират.

Местата са ограничени, моля -
избраници след сън почиват.

А аз вървя да търся прошка,

с език залепнал на небцето.

Денят започва. Слънце-брошка

закичвам близо до сърцето.

С очакване да бъда ясен....

ръка протягам към живота.

Сънувал съм, че в шепа нося

завет оставен от кивота

и пея припев в ритъм лесен -

вървя напред, не се обръщам.

Всеки ден за мен е песен.

След сън, в реалността се връщам.

 
;