четвъртък, 3 септември 2015 г.

ПРЕСТРУВКА



Преструва се.
Животът се преструва
и често номера напук ми прави.
Усмихва се, късмет ми пророкува,
а после - само грешки и шамари.

Понякога едва не полудявам –
шегите му са груби, неприятни
и рядко му се случва да остави
на щастието знаците понятни.

С омразите, в ненужните любови,
въжето се разплита неуморно.
Шегува се...
Животът се шегува.
Надсмива ми се нагло на възторга.

Наглед като Иванушка Глупака,
представям се за Черен Хитър Петър.
Промъквам се на пръсти,но 

съдбата ме чака на "Четвърти километър".

На снимките изглеждам по-различно.
Омаен миг, заключвам в скромно селфи.
Но не в това е истинският смисъл
и всичко се стопява на момента.

Не виждам днес светът да се променя.
Аз бавно остарявам, поетично.
Животът е отчайващо брутален.
Усмивката му - винаги комична.
 
;