вторник, 19 август 2014 г.

ЗВЕЗДОБРОЙНО


Разголват се звездите тази вечер.
Пред взора ми кокетно се събличат,
а времето през пръстите изтече, 
докато душата си обличах.

Брониран съм, а рицар съм без броня.
Насреща ми - стрелите са горещи!
Каруцата е впрегната пред коня,
а аз си правя пас и пея песни.

Гласът ми дрезгав даже залютява.
Луната пали пура с жест комичен
Звездите се разголват и пейзажът
е в този час разгулно-еротичен.

От вещици се пазя? От вампири?
От дупки в междузвездния си път?
Съзвездия, родени от валкири,
разкриват се в космична млечна плът.

И аз съм изкушен да се разкая,
за дадения набърской обет -
за повече любов да не мечтая,
железен до последния куплет.

Душата си облякъл във доспехи,
от хорските атаки защитен,
ще мога ли по звездните пътеки
да срещна някой, да съблича мен?
 
;