четвъртък, 21 август 2014 г.

АСТРАЛНО САМОВЛАСТИЕ


Спалня.
Лампа със счупена крушка. 
Изоставен телевизор шепти заклинания. 
Клатушка се светлината.
Сервира признания.
Устата ми в устата и. Ръцете ми зад гърба и. 
Тяло, като скулптура, 
обърква съзнанието 
и духа ми.

Някъде навън, 
в странична уличка,
чака една трагедия. 
Енциклопедия на разделите.
Раздел III.
Глава първа.
Откровение.

Колегия учени са установили правилата на играта.
Винаги е трагедия, когато се разделят души от телата.
Отровата е в устата ми и аз преглъщам чужди истини. 
Не съм гладен - оптимист съм.
Недовършена история вгорчава живота на десерта. 
Злодеят остава жаден до следващата си жертва.

Кажи и това, което иска да чуе.
И без това сърцето ти няма да издържи на това безумие.
Пълнолунието ще съсипе пълното щастие
в христоматиен пример за астрално самовластие.





 
;