сряда, 27 февруари 2013 г.

ОЧАКВАЙТЕ ОТ МЕН



Очаквайте от мен да съм поет

с копринена душа и нежни страсти.

Скроил от чувства рима и куплет,

животът прекроил в любовни краски.

Очаквайте от мен да съм мечта,

политнала далеч над висините,

оставила зад себе си скръбта,

омразата, тъгата и сплетните.

Очаквайте от мен да съм моряк,

и знамето развял сред ветровете,

да плувам сред вълнение и мрак,

в огромното море на бесовете.

Очаквайте от мен да съм дете.

Невинна пакост дръзко да направя,

да си играя с някое врабче,

там някъде, пред портите на Рая.

Очаквайте от мен да съм любим

и тайно да съм влюбен в горска фея.

С горяща страст, подобно серафим,

в душата си за нея да копнея.

Очаквайте от мене светлина

и нощен изгрев с звездна одисея.

Очаквайте от мене чудеса -

чрез стихове с любов да ви огрея.
 
;