понеделник, 17 декември 2012 г.

АЗ ЛИ?





Аз ли?
Не е честно!
Винаги греша!
Учудвам се от този факт безспорен.
Влюбвам се в неподходящи хора,
а щял да идва краят на света.


Любов голяма - уж и на шега.
Опитвам се съдбата да преборя
и лошия късмет да променя.
Нима и за това съм отговорен?
Отказвам се с насилници да споря -
"Добрите хора ще спасят света"!
Не вярвам.
А всъщност вярвам силно
във честност, във любов, във красота.
Но може би звуча за вас дебилно.

Знам, че има сила на света,
която към доброто ни отвежда.
Рано или късно, в тишина,
душите ни, намерили надежда,
прерязали със зъби самотата,
покой намират,
срещнат ли смъртта.

Тогава?
От какво да се уплаша?

Нещастните любови са балсам.
Добрите хора винаги са братя
и няма от какво да ги е срам.

И нека!
Нека краят идва!
Греховен или не, ще се предам
и нека Онзи, който всичко вижда,
да съди без съмнение и свян.

Та Аз ли?
Кой съм Аз, за Бога -
една душа прелистила света.
И щял да идва краят!

Много моля!

Не на мене тези номера...
Че влюбвам се в неподходящи хора,
това е факт.
Доказан при това!

Но не е честно, краят да е близо
преди да съм се срещнал с
Любовта!
 
;