понеделник, 7 октомври 2013 г.

ЗНАМ, ЧЕ ВИНАГИ




знам, че винаги ще има жени,

които няма да заспиват

по средата на филма,

жени, които ще се интересуват

от това, което правя или не правя,

такива, които ще пушат с мен,

без да се прозяват


знам, че винаги ще има жени,

които ще ми предлагат неща,

от които нямам нужда,

ще ме съблазняват безочливо

с подвижната си гръд,

с усмивка чужда


ще чертаят с бедрата си

хоризонти на щастие и наслада,

а голия им гръб ще е награда,

докато се опитват да изцедят душата ми,

докато ме заблуждават,

че са безумно влюбени в мен,


Аз ще се преструвам на супермен,

ще се преструвам, че им вярвам,

докато вбесявам бесовете,

докато си уча уроците,

докато се уча да обичам.


Когато те открия, всичко това ще свърши.


лъжата ще разкрия пред една жена-стихия,

която ще заспива без да и е скучно,

но когато се събуди, по средата на филма,

без да се учуди, ще знае, че е там -


в необозримо драматичен,

отчайващо комичен,

любовно-фантастичен,

но много наш роман.


 
;